Dokładne koszty wysyłki określone są po włożeniu wybranych produktów do koszyka, zalogowaniu się lub wpisaniu swoich danych i kliknięciu na przycisk "zamawiam".
Paczki wysyłamy kurierem DHL. Strona śledzenia przesyłki, reklamacji DHL https://www.dhlparcel.pl/pl/dla-ciebie/obsluga.html, kontakt telefoniczny z infolinią DHL: 42 634 53 45
Kurier DHL podejmie 2 próby doręczenia (w okresie Świątecznym może się to zmienić). W dniu nadania paczki otrzymają Państwo email (jeżeli został podany) o przygotowaniu paczki wraz z jej numerem oraz linkiem z możliwością przekierowania do ponad 14000 punktów jak:
Żabka, Inmedio, Kaufland, LIDL, Biedronka, Lewiatan, Stokrotka oraz stacjach Shell. (tu można z mapki wybrać adres interesującego Państwa punktu odbioru:
https://www.dhlparcel.pl/pl/dla-ciebie/odbior/punkt.html
Przy składaniu zamówienia, jeżeli wybiorą Państwo punkt odbioru należy go wpisać w komentarzu (adres punktu).
W dniu dostawy wysyłany jest sms oraz email z informacją w jakich godzinach planowana jest dostawa.
Kurier ma obowiązek wykonać telefon przed dostawą
Po drugiej nieudanej próbie doręczenia paczka trafia do magazynu DHL i oczekuje do 7 dni na odbiór osobisty klienta- po tym czasie paczka wróci do nas.
Koszty wysyłki kurierem DHL
- przy wpłacie na konto: 17 zł
- przy płatności u kuriera: 22 zł
- przed dostawą kurier DHL powinien zadzwonić
-zostaje wysłany sms oraz email o nadaniu przesyłki z możliwością jej przekierowania przez klienta
zamówienie powyżej 400 zł - wysyłka gratis !
DOSTAWA W GODZINACH 9-17
- Telefon kuriera przed dostawą
- Powiadomienie SMS oraz email o paczce
- Możliwy odbiór paczki w ponad 14000 punktów: Żabce, LIDLu, Inmedio, Kaufland, Lewiatan, Biedronka, stacjach Shell
Koszty wysyłki: